Διαχειρηση Παραπονων

Διαχειρηση Παραπονων

Στόχος μας είναι πάντα να ανταποκρινόμαστε και να υπερβούμε τις προσδοκίες των πελατών μας και των συνεργατών μας. Αυτό επιτυγχάνεται παρέχοντας άμεσες λύσεις και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Σε περίπτωση που πιστεύεται ότι δεν έχουμε ανταποκριθεί στις προσδοκίες σας, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε, προκειμένου να μας βοηθήσετε να εντοπίσουμε τις αδυναμίες μας με στόχο τη βελτίωσή τους.

Σε περίπτωση παραπόνου σε σχέση με το ασφαλιστήριό σας ή την εξυπηρέτηση που είχατε από τα στελέχη της Εταιρείας μας, μπορείτε να μας ενημερώσετε με τους πιο κάτω τρόπους:

  • Μέσω αλληλογραφίας στην πιο κάτω διεύθυνση

Διεύθυνση Αλληλογραφίας:

Κόσμος Ασφαλιστική Εταιρεία Δημόσια Λτδ.

Γρίβα Διγενή 46, 1080 Λευκωσία

ή στο P.O. BOX 21770, 1513, Λευκωσία

  • Μέσω email στο Info@cosmosinsurance.com.cy
  • Μέσω ΦΑΞ στο 22 022 000

Κατεβάστε την Φόρμα

Όταν παραλάβουμε το παράπονο σας, τότε:

  • Θα αποστείλουμε σε εσάς, γραπτή ειδοποίηση για την παραλαβή του παραπόνου σας εντός 2 εργάσιμων ημερών
  • Σκοπός μας είναι να απαντήσουμε στο παράπονο σας εντός 15 εργάσιμων ημερών. Σε περιπτώσεις που τυχόν να χρειάζονται επιπρόσθετες ημέρες για διευρεύνηση του παραπόνου σας, θα σας ειδοποιήσουμε ανάλογα και θα έχετε την απάντηση σας εντός 30 εργάσιμων ημερών.

Αν οι απαντήσει που λάβετε δεν είναι ικανοποιητικές, τότε διατηρείται το δικαίωμα να κινηθείτε νομικά.