20ο Ασφαλιστικό Συνέδριο. Οι αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην εξυπηρέτηση πελατών

Στο πλαίσιο του 20ου Ασφαλιστικού Συνεδρίου, ο Ανώτερος Εκτελεστικός Διευθυντής της Κόσμος Ασφαλιστική, κ. Κυριάκος Τυλλής, συμμετείχε σε ανοιχτή συζήτηση με θέμα την τεχνητή νοημοσύνη, επικεντρώνοντας την τοποθέτηση του στις αλλαγές που αυτή επιφέρει στον ασφαλιστικό κλάδο, με έμφαση στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.

Στα πλαίσια της ομιλίας του θέλησε να αφήσει το μήνυμα ότι η σωστή εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης φέρνει μαζί της μια σειρά από σημαντικά οφέλη όχι μόνο για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, αλλά και για τον ίδιο τον πελάτη, οδηγώντας έτσι την εξυπηρέτηση πελατών σε ένα υψηλότερο επίπεδο!

Όπως ανέφερε ο κ. Τυλλής η πιο εμφανής και εύκολα εφαρμόσιμη μορφή τεχνητής νοημοσύνης στον ασφαλιστικό κλάδο είναι τα chatbots. Αυτά τα αυτόματα συστήματα επικοινωνίας προσφέρουν 24/7 διαθεσιμότητα, επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν άμεσες απαντσεις σε απλές ερωτήσεις χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε αναμονή ή να επαναλάβουν τις ίδιες πληροφορίες σε διαφορετικούς υπαλλήλους μέχρι να καταφέρουν να επικοινωνήσουν με το αρμόδιο πρόσωπο. Αυτό από μόνο του καθιστά τη διαδικασία πολύ πιο απλή κι εύκολη και συνάμα ευχάριστη δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον πελάτη να ολοκληρώσει διαδικασίες όπως η δήλωση ζημιών ή η ανανέωση ασφαλιστικών συμβολαίων χωρίς να υπόκειται σε γεωγραφικό περιορισμό.

Θέλοντας να δώσει μια παραστατική εικόνα για το πώς οι γραφειοκρατικές διαδικασίες επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη ανέφερε χαρακτηριστικά: «Προσωπικά δεν έχω χειρότερο από το να πρέπει να μιλήσω με κάποια υπηρεσία και να πρέπει να είμαι σε αναμονή μέχρι να έρθει η σειρά μου, να πρέπει να πω το πρόβλημα μου σε λειτουργό, πολλές φορές να πρέπει να με ενώσει με άλλο άτομο και να πρέπει να ξαναπώ τα ίδια. Οπότε, σίγουρα θα προτιμούσα να επικοινωνώ με ένα chatbot για απλά θέματα που πιθανόν να μπορούν να λυθούν χωρίς να περιμένω στο ακουστικό.»

Σύνδεση

Εγγραφή