Αναζήτηση
Close this search box.

Καριέρα

Βρισκόμαστε συνεχώς σε αναζήτηση ικανών και δραστήριων στελεχών με ενέργεια και όρεξη που θα μας κάνουν να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε. Εξάλλου η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ.

Responsibilities include:

  • Profitable multiline business underwriting.
  • Underwrite all accounts in accordance with underwriting guidelines and individual authority statement.
  • Data analysis and regular review of portfolio
  • Work with distribution network and develop books of business.
  • Administration – file keeping and organisation of client accounts

Skills/ Qualifications/ Experience:

  • Degree in Insurance, Mathematics, Statistics, Economics, Law, Finance or similar field.
  • Certificate of Basic Insurance Training
  • 3+ years Underwriting/insurance experience. Applications with less experience will not be considered.
  • Excellent written and verbal communications skills in Greek and English
  • Excellent knowledge of Microsoft products especially Excel and Microsoft Outlook.
  • Strong time management.
  • Strong administration skills.
  • Highly motivated, self-starter, team-oriented, organised individual with attention to detail and accuracy.
  • Previous experience with the following products will be greatly advantageous: D&O and PI

Remuneration and Benefits:

  • Monthly salary according to qualifications and experience.
  • 13rd salary
  • 14th salary (25% of monthly salary)
  • Provident Fund
  • Life and Medical Insurance Cover
  • Access to learning & Development programs

Working Hours:

  • 5-day working week
  • Flexible workday schedule

Interested applicants should submit their CV to career@cosmosisnurance.com.cy quoting the reference ‘’NMU10’ until 07/02/2024.

For more information please contact 22 796 185

All applications will be treated with strict confidentiality.

Βασικά Καθήκοντα:

  • Προώθηση και παροχή πληροφοριών σχετικά με προϊόντα της Εταιρείας.
  • Εξυπηρέτηση νέων και υφιστάμενων πελατών μέσω προσωπικής επικοινωνίας, τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεομοιότυπου.
  • Καταχωρήσεις στο ηλεκτρονικό σύστημα για έκδοση, τροποποίηση, ακύρωση ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
  • Ετοιμασία Προσφορών.
  • Εισπράξεις και έκδοση αποδείξεων.
  • Αξιολόγηση προς ασφάλιση κινδύνων βάσει των διαδικασιών και ορίων της Εταιρείας.
  • Διεκπεραίωση διοικητικών εργασιών.
  • Εκτέλεση οποιοδήποτε άλλων καθηκόντων σας ανατεθούν.

Απαιτούμενα Προσόντα:

  • Πτυχίο ή δίπλωμα Πανεπιστημίου ή εργασιακή εμπειρία συναφή με τα καθήκοντα της θέσης.
  • Πολύ καλή γνώση χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή.
  • Άριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες.
  • Ευχάριστη προσωπικότητα, ικανότητα επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας.
  • Ευελιξία και προθυμία παροχής άριστης εξυπηρέτησης στους πελάτες και συνεργάτες της Εταιρείας. 

Επιπρόσθετα προσόντα

  • Κατοχή Διπλώματος Ασφαλιστικών Σπουδών, γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας ή εμπειρία σε ανάλογη θέση θα θεωρηθούν επιπρόσθετα προσόντα.

Απολαβές και ωφελήματα:

  • Μηνιαίος μισθός αναλόγως προσόντων
  • 13ος μισθός
  • Αναλογία 14ου μισθού (0,25)
  • Συμμετοχή σε Σχέδιο Επαγγελματικών Συντάξεων
  • Συμμετοχή σε Ομαδική Ασφάλεια Ιατροφαρμακευτικής Περίθαλψης
  • Ασφάλεια Ζωής
  • Επαγγελματική Κατάρτιση και Συνεχής Εκπαίδευση

Ωράριο:

  • Πενθήμερη εργασία
  • Ευελιξία προσέλευσης 07:45-08:30
  • 2 εργάσιμα απογεύματα μέχρι 17:30 (30 λεπτά διάλλειμα)
  • 3 μη εργάσιμα απογεύματα (εργασία μέχρι 14:00)

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο e-mail: career@cosmosinsurance.com.cy με τον τίτλο «CS09» το αργότερο μέχρι 07 Φεβρουαρίου 2024.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 22 796 185.

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Η Κόσμος Ασφαλιστική αναζητεί δυναμικό και επικοινωνιακό άτομο για μόνιμη απασχόληση στο τμήμα ανάπτυξης και πωλήσεων της Εταιρείας στις επαρχίες Λευκωσίας, Λάρνακας, ελεύθερης επαρχίας Αμμοχώστου και Πάφου.

Καθήκοντα Θέσης:

  • Προώθηση και πώληση ασφαλιστικών προϊόντων.
  • Ετοιμασία παρουσίασης προς υποψήφιους πελάτες / ενδιαφερόμενα μέρη.
  • Ανάλυση και επεξήγηση των όρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
  • Ανάλυση αναγκών και προσφορά ασφαλιστικής λύσης προσανατολισμένης στις ανάγκες του πελάτη.
  • Ανάπτυξη και υποστήριξη πελατολογίου της εταιρείας.

Απαιτούμενα Προσόντα:

  • Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.
  • Άριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
  • Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και χρήσης προφορικού και γραπτού λόγου.
  • Φιλοδοξία, εργατικότητα, σοβαρότητα και διάθεση για επαγγελματική ανέλιξη.
  • Πτυχίο ανώτερης εκπαίδευσης, εμπειρία στις πωλήσεις και στην προώθηση προϊόντων θα θεωρηθούν ως επιπρόσθετα προσόντα.
  • Κατοχή Διπλώματος Ασφαλιστικών Σπουδών ή/και εμπειρία σε ανάλογη θέση θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.

Αποδοχές:

Προσφέρεται ελκυστικό πακέτο απολαβών, ανάλογα με τα προσόντα και την εμπειρία.

Επιπλέον προσφέρεται:

  • Συμμετοχή σε Σχέδιο Επαγγελματικών Συντάξεων
  • Συμμετοχή σε Ομαδική Ασφάλεια
  • Ιατροφαρμακευτικής Περίθαλψης
  • Ασφάλεια Ζωής
  • 13ος μισθός και αναλογία 14ου μισθού.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο e-mail: career@cosmosinsurance.com.cy ή να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 22 796185.

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Εάν πιστεύεις ότι έχεις αυτό που χρειάζεται, συμπλήρωσε την πιο κάτω φόρμα και επισύναψε το βιογραφικό σου ή στείλε μας email στο career@cosmosinsurance.com.cy

Κάντε κλικ ή σύρετε ένα αρχείο σε αυτήν την περιοχή για μεταφόρτωση.

Υποβάλλοντας αυτήν τη φόρμα, αποδέχεστε ότι τα δεδομένα σας θα αποθηκευτούν και θα υποβληθούν σε επεξεργασία με ασφάλεια και εχεμύθεια από εμάς.

Σύνδεση

Εγγραφή